Умови доставки

Наш магазин здійснює доставку товару до клієнта транспортною компанією “Нова Пошта” за тарифами перевізника. При оформленні замовлення Ви можете обрати найбільш зручний спосіб доставки:

  • у відділення;

  • за адресою;

  • у поштомат.

ВАЖЛИВО! Незалежно від способу доставки ОБОВ’ЯЗКОВО здійснювати огляд товару. Весь товар перед відправкою страхується на його повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію і наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є, необхідно зафіксувати претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише ті збитки, які були заподіяні товару з її вини. Якщо механічний дефект чи недокомплектація товару виявляється вже вдома, то покупець самостійно несе за це відповідальність. Магазин, в даному випадку, претензії не приймає.

Зберігання замовлення:

  • у відділенні «Нова Пошта»​ безкоштовно протягом 7 днів;

  • у поштоматі «Нова Пошта» протягом 3 днів. Після закінчення терміну зберігання посилка переадресовується з поштомата до відділення.

Якщо при отриманні замовлення у поштоматі Ви виявили пошкодження товару, слід відразу звернутися на гарячу лінію Нової Пошти та зафіксувати звернення за номером: 0-800-500-609. Далі звернутися до найближчого відділення, де Ви можете скласти акт про пошкодження товару.

При адресному обслуговуванні видаються відправлення фактичною або об’ємною вагою не більше ніж 1000 кг на одне місце та з максимальною довжиною не більше ніж 300 см, висотою та шириною не більше ніж 170 см (габарити вказані з урахуванням упаковки). Післяплата понад 50 000 грн при адресній доставці неможлива. В такому разі слід здійснити повну або часткову оплату, яка зменшить суму післяплати.

 

Способи оплати

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами
    Ви можете здійснити повну оплату товару за реквізитами IBAN.

  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ
    Ви можете оплатити покупку безготівковим розрахунком, без урахування ПДВ. В такому разі до ціни товару додається 1,5% комісії.

  • Післяплата (готівкою, безготівково)
    Ви можете оплатити товар післяплатою при отриманні на відділенні перевізника, або кур'єру при отриманні товару вдома.
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата»:
    Нова Пошта – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;

  • Посилка в кредит від Нової пошти
    Обирайте "післяплату" та виплачувати її в розстрочку пошті, а не магазину. Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, тож кредит буде виплачуватися на залишок по суми замовлення. Під час отримання замовлення, потрібно лише повідомити оператору НП, що Ви бажаєте забрати посилку в кредит.

  • Оплата частинами від ПриватБанку
    Щоб придбати товар оплатою частинами, необхідно мати кредитну картку від ПриватБанку і доступний ліміт по сервісу "Оплата частинами". Максимальна кількість платежів - 3. Перший платіж буде списаний із кредитної картки одразу при оформленні покупки.
    Щомісячна комісія - 0,01% від початкової вартості товару.
    Увага! При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату.

Додаткова інформація про доставку та оплату:
Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, але не менше ніж 150 гривень за товар, який Ви бажаєте замовити. При його отриманні Вам залишиться доплатити решту суми за вирахуванням передоплати. Наш інтернет-магазин зі свого боку зобов'язується перед Вами якнайшвидше передати товар перевізнику для того, щоб він найближчим часом був доставлений до Вас.